قوانين و مقررات فروشگاه اینترنتی نوین 24 (نوین الکترونیک)

کاربر گرامي لطفاً جهت استفاده بهينه از محصولات و خدمات، قبل از ثبت سفارش و خريد موارد زير را به دقت مطالعه نماييد.
دقت داشته باشيد که ثبت نام، ورود و ثبت سفارش به معناي آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی نوین 24 (نوین الکترونیک) از جانب کاربر می باشد.

حق مالکیت معنوی
همه مطالب موجود در سايت و هر يک از خدمات و محصولات جزئي از اموال و دارائي هاي اين فروشگاه محسوب مي‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامي مطالب موجود در انحصار فروشگاه اینترنتی نوین 24 (نوین الکترونیک) مي باشد.
هرگونه استفاده از تصاوير و با کپي برداري از محصولات بدون کسب مجوز، پيگرد قانوني دارد.

رعايت حقوق مصرف کنندگان
تمام تلاش ما و همکارانمان در نوین24 بر اين است که محصولات با کمترين قيمت و برترين کيفيت به دست مصرف کنندگان نهايي برسد. رضايت مندي مشتريان و مصرف کنندگان از اولويت هاي ما جهت حفظ اعتباري که طي ساليان دراز حاصل شده است مي باشد.
اعتماد سازي، آسودگي خاطر و رضايت مندي مشتريان در خريد اينترنتي همواره از الويت‏‌هاي نوین 24 بوده است ، در اين راستا مي‏‌کوشيم تا هر سفارش در شرايط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتري برسد. با وجود اين ممکن است مشتريان محترم پس از خريد، با مسايلي روبرو شوند که درچنين مواردي خدماتي در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

ضمانت برگشت 1 روزه کالای خريداری شده
کليه محصولاتي که بايد از نظر فيزيکي سالم به دست مصرف کننده برسند داراي گارانتي اصالت و سلامت فيزيکي هستند و مشمول 24 ساعت مهلت تست و بازگشت کالا مي‌شوند
در صورتي که کالاي خريداري شده ايراد يا اشکال فني داشته باشد، خريدار بايستي اشکال و يا ايراد فني را حداکثر تا 24 ساعت پس از دريافت کالا، با فروشگاه در ميان بگذارد.
جهت استفاده از ضمانت برگشت 1 روزه کالا، لازم است که جعبه و بسته بندي ارسالي کالا را تا پايان زمان ضمانت نزد خود نگه داري نماييد.
بازگشت کالا و محصولات فروشگاه در بسته بندي ارسال شده جهت استفاده از ضمانت 1 روزه الزامي مي باشد.
هرگونه خط خوردگي، پاره شدن و مخدوش شدن بسته بندي ارسالي از سوي فروشگاه ضمانت برگشت 1 روزه کالا را از بين خواهد برد.
با توجه به اينکه دريافت کالا از شرکت حمل کننده نشان دهنده صحت آن مي باشد، هرگونه اشکال‏‏‌هاي فني و ظاهري (شکستگي، خط و خش و مانند آن روی کالا) که در اثر استفاده نادرست از محصولات ارسالي ايجاد شود، شامل حال اين ضمانت نمي‏‏‌شود.
اگر کالاي خريداري شده از نظر مشخصات يا ظاهر فيزيکي با اطلاعات وب سايت مغايرت داشته باشد، بايد حداکثر طي 24 ساعت پس از دريافت کالا، به واحد پشتيبان سايت از طريق راه های ارتباطی موجود يا مراجعه حضوري اطلاع داده شود.
اگر مغايرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ يا مشخصات درج شده روي بسته بندي، بايد کالا در شرايط اوليه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در صورتي که امکان تشخيص مغايرت بدون باز کردن بسته بندي وجود دارد، امکان رسيدگي به درخواست مشتري در صورتي ممکن است که کالا از بسته‌بندي اصلي و اوليه خود خارج نشده باشد.
در صورتي که امکان تشخيص مغايرت تنها با باز کردن بسته بندي ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات ارسالي نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود.
 
انصراف از خريد
با توجه به اينکه خريد از سايت و ثبت سفارش شما هزينه بر و مستلزم زمان است خواهشمند است در خريد و ثبت سفارش خود دقت لازم را بنماييد.
با اين حال در صورتي که پس از ثبت سفارش از خريد خود منصرف شده ايد اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، بايد هر چه سريع‏‌تر به پشتيبان سايت اطلاع داده شود. که پس از کسر هزینه های جاری (مالیات، کارمزد و …) مابقی هزینه به شماره حساب خریدار عودت داده می شود.
اگر پس از دريافت کالاي خريداري شده از خريد خود منصرف شويد، حداکثر تا 1 روز کاري‏، بايد انصراف خود را به پشتيبان سايت اطلاع دهيد. در اين حالت، برگرداندن کالا پس از تاييد پشتيبان سايت، تنها در صورتي امکان‌پذير است که در شرايط اوليه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.لازم به ذکر است تمام هزینه ای جاری (مالیات، بسته بندی، ارسال و بازگشت و …) برعهده مشتری می باشد.
لطفاً توجه داشته باشيد که هرگونه تغيير در شرايط اوليه کالا، حتي در بسته بندي امکان استفاده از اين سرويس را از بين خواهد برد.
لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به فروشگاه بازگردانده شود. برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.

 
حمل و نقل کالا
با توجه به بيمه شدن محصولات نوین 24 و استفاده از بسته بندي ايمن و استاندارد همه مرسولات، تحويل به شرکت‏‏‌ حمل و نقل معتبر تیپاکس و اعلام بارنامه مرسوله به اين معني است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است.
آسيب‏‏ ديدگي بايد حداکثر طي 24 ساعت کاري پس از دريافت کالا، به پشتيبان سايت اطلاع داده شود.
دريافت کالا از شرکت حمل کننده کالا نشان از صحت کالا هنگام ارسال مي باشد، در اين صورت استفاده نادرست پس از تحويل کالا مواردي مانند حمل و نقل و جابجايي، نصب و راه اندازي، نگهداري و استفاده‌ي غير و متفاوت شامل حال ضمانت نمي باشد.
 
حريم خصوصی
تمام تلاش ما و همکارانمان در نوین 24 بر اين است که محصولات با کمترين قيمت و برترين کيفيت به دست مصرف کنندگان نهايي برسد.
فروشگاه ضمن احترامي که براي حريم شخصي کاربران قائل است، براي خريد، ثبت نظر يا استفاده از برخي امکانات وب سايت اطلاعاتي را از کاربران درخواست مي‌کند تا بتواند خدماتي امن و مطمئن را به خريداران ارائه نمايد. براي پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتي مانند آدرس، شماره تلفن و ايميل مورد نياز است و از آنجا که کليه فعاليت‌هاي فروشگاه قانوني و مبتني بر قوانين تجارت الکترونيک صورت مي‌گيرد و طي فرايند خريد، فاکتور رسمي صادر مي‌شود، از اين رو وارد کردن اطلاعاتي مانند نام و کد ملي براي اشخاص حقيقي يا کد اقتصادي و شناسه ملي براي خريدهاي سازماني لازم است. مشتريان مي‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگري را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و فروشگاه تنها براي ارسال همان سفارش، از اين اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنين فروشگاه ممکن است براي ارتباط با مشتريان، بهينه سازي محتواي فروشگاه و تحقيقات بازاريابي از برخي اطلاعات استفاده کند و براي اطلاع رساني رويدادها و اخبار، خدمات و سرويس‌هاي ويژه يا پروموشن‌ها، براي اعضاي وب سايت ايميل يا پيامک ارسال نمايد. در صورتي که کاربران تمايل به دريافت اينگونه ايميل و پيامک‌ها نداشته باشند، مي‌توانند عضويت دريافت خبرنامه را در پروفايل خود لغو کنند.
فروشگاه ممکن است نقد و نظرهاي ارسالي کاربران را در راستاي رعايت قوانين وب سايت ويرايش کند. همچنين اگر نظر يا پيام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصاديق محتواي مجرمانه باشد، فروشگاه مي‌تواند از اطلاعات ثبت شده براي پيگيري قانوني استفاده کند.
حفظ و نگهداري رمز عبور بر عهده کاربران است و براي جلوگيري از هرگونه سواستفاده احتمالي، کاربران نبايد آن را براي شخص ديگري فاش کنند. فروشگاه هويت شخصي کاربران را محرمانه مي‌داند و اطلاعات شخصي آنان را به هيچ شخص يا سازمان ديگري منتقل نمي‌کند، مگر اينکه با حکم قانوني مجبور باشد در اختيار مراجع ذیصلاح قرار دهد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، نوین 24 جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
فروشگاه براي حفاظت و نگهداري اطلاعات و حريم شخصي کاربران همه توان خود را به کار مي‌گيرد و اميدوار است که تجربه‌ي خريدي امن، راحت و خوشايند را براي همه کاربران فراهم آورد.

هزينه ارسال کالاي برگشتی
اگر ايراد فني، وجود مغايرت فني يا فيزيکي يا آسيب ديدگي ظاهري، به تاييد پشتيبان سايت برسد، هزينه‌هاي ارسال به عهده فروشگاه است.
براي واريز هزينه پست به حساب مشتري، قبض پستي با مهر شرکت پست بايد همراه کالا به پشتیبان سایت ارسال شود.
در صورت انصراف از خريد، يا تاييد نشدن ايراد يا مغايرت توسط پشتيبان سايت، هزينه ارسال و دريافت مجدد کالا، به عهده مشتري خواهد بود.
 

نحوه ی مرجوع کالا جهت گارانتی:
لطفاً برای استفاده از گارانتی به صورت حضوری مراجعه و یا دستگاه خود را توسط پست ارسال کنید. هزینه ارسال و برگشت کالا بر عهده مشتری می باشد. لطفاً قبل از ارسال دستگاه جهت هماهنگی با شرکت تماس حاصل فرمایید. در صورت خرابی کالا در مهلت تست هزینه ارسال کالا برای مشتری برگشت داده خواهد شد.(آدرس و تلفن شرکت را در بخش تماس با ما پیدا کنید)

نحوه تحویل گرفتن سفارش:
لازم به ذکر است نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال کارت شنایی معتبر ارائه دهید.
کارت شناسایی حتما می بایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت همکاران ما امکان تحویل کالا را نخواهند داشت.
همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند.
بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی بسته بندی آن خواهد بود.
ارسال با پیک موتوری تنها در شهر مشهد امکان پذیر می باشد:
در صورت انتخاب شیوه پیک هزینه آن پسکرایه می باشد
در صورتی که شیوه ارسال پستی را انتخاب کرده باشید سفارش شما با تیپاکس ارسال و با توجه به زمان بندی پست (نهایتا طی 6 روز کاری) تحویل شما خواهد شد.
هزینه ارسال سفارشات از طریق تیپاکس به صورت پسکرایه به سراسر کشور می باشد.
 

شرایط فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات وب‌سایت نوین 24، نماینده‌ی رسمی نوین الکترونیک به ‌عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش‌دهنده به عنوان خریدار تلقی می‌شوند.
هرگونه نقص و یا عیب فنی ( سخت افزاری ) بایستی در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا به فروشگاه اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی سخت افزاری، اگر مشکل از سمت نوین 24 بوجود آمده باشد، کالا با مسئولیت فروشگاه نوین 24 جایگزین می‌شود. در صورت گذشت بیش از 24 ساعت از زمان دریافت کالا، اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.
بدیهی است نوین 24 مسولیتی بابت مشکلات نرم افزاری دستگاه ندارد و این مشکلات توسط به روزرسانی برطرف خواهد شد.
فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می‌گیرد که در انبار موجود می باشد و بر اساس آن کاربر خریدار آن را در وب‌سایت فروشنده ثبت کرده است.
خریدار به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و نحوه‌ی ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع فروشنده می‌رساند.
چنانچه سفارش در ساعات غیراداری و در روزهای تعطیل باشد، مراحل ارسال سفارش از اولین ساعت اداری روز بعد آغاز می شود.
مراحل تایید، انجام، بسته بندی و ارسال سفارش از طرف سایت نهایت 48 ساعت کاری زمان بر خواهد بود. و بعد از تحویل بسته سفارش به پیک یا پست بسته به بعد مسافت و شرایط موجود زمان رسیدن بسته برعهده شرکت ارسال کالا می باشد.
در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود در قسمت سفارش‌ها قادر به مشاهده‌ی تاریخچه‌ی سفارشات خود و وضعیت هر سفارش است.ارزش کالا یا کالاهای سفارش‌داده‌شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه‌ی مالیات‌ها و عوارض قانونی فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می‌شود، برخی هزینه‌ های ارسال، و بیمه‌ی کالا خواهد بود. که بعد از تحویل کالا به شرکت ارسال کالا مشخص می شوند.
مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر خریدار در وب‌سایت فروشنده ثبت شده و فروشگاه نوین 24 به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست‌های معین ارسال کالا (از جمله هزینه‌های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور خریدار در مکان و زمان تعیین‌شده، فروشنده هزینه‌های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود. البته در صورت استفاده از خدمات شرکت تیپاکس، کالا در ساعات اداری تحویل می‌شود و انتخاب زمان تحویل بر عهده‌ی خریدار نیست.
در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده‌ی او است و  توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای سفارش را فسخ نماید.ضمنا زمان بازگشت وجه بین 2 تا 4 روز کاری می باشد.
خریدار با تحویل کالای ارسال شده، رضایت خود را از نوع و یا تعداد و سلامت کالا ابراز می‌نماید.
خریدار موظف است مبلغ قابل پرداخت را هنگام تأئید سفارش بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین‌شده توسط فروشنده، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری کند و سفارش را فسخ نماید.

شیوه های پرداخت
پرداخت اینترنتی
کاربران نوین 24 می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود که جهت پرداخت اینترنتی می بایست هنگام ثبت سفارش  پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
 

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری:
همکاران ما پس از دریافت کالای مرجوعی و تایید علت مرجوعی آن پس از تماس با مشتری شماره شبای مشتری را گرفته و پس از 48 ساعت کاری حداکثر تا 96 ساعت کاری مبلغ کالا را به حساب مشتری باز میگرداند، لازم به ذکر است که:
مسئولیت محصولات گارانتی شده به طور کامل بر عهده ی شرکت گارانتی کننده می باشد و نوین ۲۴ (نوین الکترونیک) هیچ گونه مسئولیتی نسبت به مرجوعی و یا ایرادات آن ندارد.
شماره شبا باید متعلق به صاحب حساب کاربری در سایت باشد.
هزینه پیک قابل عودت نمی باشد.
تا 24 ساعت بعد از دریافت امکان مرجوعی کالا وجود خواهد داشت و پس از آن مسولیتی بر عهده نوین 24 نمی باشد.

چرا باید از طریق تلگرام یا واتساپ با ما در ارتباط باشید؟
پیگیری سفارشات و درخواست قطعه در این دو پیام رسان برای همکاران ما با سرعت بسیار بیشتری امکان پذیر است و همچنین شما نیز می توانید به سرعت سفارشات خود را پیگیری کنید و با پشتیبان های ما در ارتباط باشید.با توجه به تعداد بالای تماس های تلفنی و عدم پیگیری درست درخواست های تلفنی به این نتیجه رسیدیم که سریع ترین و مطمئن ترین راه از طریق تلگرام یا واتساپ است.

پیشنهادات و انتقادات
ما همواره در تلاشیم بهترین خدمات را به شما عزیران ارائه کنیم اگر کم و کاستی ای در کار ما دیدید می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین با ما در جریان بگذارید تا به سرعت بررسی و پیاده سازی کنیم